Service & Retour

Retour aanmelden

Indien u onverhoopt niet tevreden bent met de geleverde goederen, dan heeft u het recht om alles retour te sturen en uw geld terug te krijgen. Graag zien wij dan dat u ons daarvan binnen 14 dagen na levering van de goederen via een Email op de hoogte brengt. Wij bevestigen dan de ontvangst en u heeft dan een nieuwe termijn van 14 dagen waarin u de goederen dient op te sturen.

Binnen 14 dagen nadat u ons gemeld heeft dat u de goederen terug wilt sturen, wordt het volledige aankoopbedrag terugbetaald (mits wij de goederen daadwerkelijk ontvangen hebben).

Producten die in de aanbieding zijn worden niet uitgesloten van uw recht op retour. Speciaal voor u bestelde artikelen die niet in onze voorraad opgenomen kunnen worden worden wel uitgesloten van uw recht op retour.

Het is niet mogelijk om producten onder rembours terug te sturen. Indien u wilt dan kunnen de goederen wel bij ons bedrijf afgegeven worden zodat u zich de verzendkosten voor het retourneren kan besparen.

Wij adviseren u om retouren te verzenden met een koeriersdienst die een Track & Trace aanbied, zodat u zeker weet dat wij de goederen ontvangen hebben.

Bij het terugsturen van producten bent u niet verplicht om een reden op te geven.

Kosten

Onder het "volledige aankoopbedrag" verstaan wij dat ook de verzendkosten terugbetaald wordt. De verzendkosten die u maakt voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Er worden geen kosten in rekening gebracht voor het afhandelen van retouren.

Als u een gedeelte van een bestelling retourneert worden de eventueel in rekening gebrachte verzendkosten niet vergoed.

Garantie & klachten

U kan hier het Retour Formulier vinden. Dit formulier kan u online invullen, uitprinten en mee sturen met de goederen.

Meer informatie over garantie en klachten kan u hier lezen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schroevenland.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.