FAQ

Levering

Kan ik de schroeven ook bekijken?

In onze showroom in Leeuwarden kunnen we alle bevestigingsmaterialen demonstreren. Belt u even voor een afspraak?

Zijn er ook behandelingskosten?

Schroevenland rekent geen behandelingskosten omdat door het ontbreken van vertegenwoordigers de overheadkosten zeer laag zijn. Alleen de kosten van verzending worden bij orders onder de € 99,- doorberekend.

Hoe worden de transportkosten berekend?

De kosten van het transport in Nederland zijn €5,95. Voor België zijn de kosten € 8,95. Indien u meer dan € 99,- besteld dan worden de goederen gratis verzonden.

Hoe worden de bevestigingsmaterialen bij mij geleverd?

Het transport van alle bevestigingsmaterialen wordt gedaan door DHL Parcel. Grote zendingen op een pallet worden door DHL Pallet Transport bezorgd waarbij wij u vooraf informeren over de aflever mogelijkheden.

Kan ik de bevestigingsmaterialen ook afhalen?

Natuurlijk kunt u de bevestigingsmaterialen ook afhalen in Leeuwarden. Dan heeft u de goederen direkt in handen en het bespaart u de verzendkosten.

Wat is de levertijd?

Alle bevestigingsmaterialen zijn op voorraad. Dat betekent dat alles binnen een paar dagen geleverd kan worden. Een en ander is afhankelijk van uw betalingswijze en hoeveel tijd DHL nodig heeft om de goederen bij u af te leveren. Een bestelling die wij op werkdagen vóór 12:00 ontvangen, wordt dezelfde dag nog verzonden en over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. U ontvangt per email de Track & Trace code met het verwachte levermoment.

Kunnen de goederen ook op een ander adres geleverd worden?

In het besteloverzicht kan u een apart leveradres opgeven. Ideaal om een ander adres op te geven waarvan u weet dat daar iemand aanwezig is als u zelf niet in staat bent om de goederen in ontvangs te nemen.

Waar zijn deze bevestigingsmaterialen te koop?

Alle bevestigingsmaterialen zijn te koop via onze webshop. Indien u liever de goederen eerst wilt bekijken dan kan dat in onze showroom.

Hoe kom ik te weten waar mijn bestelling is?

Nadat u van ons de orderbevestiging heeft ontvangen, ontvangt u van DHL een e-mail met het Track & Trace nummer. Dat nummer kunt u invoeren op de website van DHL en de status van uw levering controleren.

Ik heb geen Track & Trace nummer ontvangen.

DHL stuurt het Track & Trace nummer naar hetzelfde e-mailadres als waar wij de order bevestiging naar toe sturen. Als het niet aankomt dan kan u het beste kijken of de mail in uw spambox zit.

Facturen

Kan ik vooraf betalen?

De prijzen bij Schroevenland.nl zijn gebaseerd op betaling vooraf. Als u niet vooraf kan betalen dan kan u contact met ons opnemen.

Hoe ontvang ik de facturen?

Om de kosten zo laag mogelijk te houden versturen wij de facturen per e-mail. Op uw verzoek kunnen wij u de factuur ook per post sturen.

Ontvang ik bij betaling vooraf een factuur?

Bij betaling vooraf krijgt u per e-mail een overzicht van de kosten. Na betaling ontvangt u per e-mail de factuur.

Kan u de factuur naar een ander e-mailadres sturen?

De factuur kan alleen naar het emailadres gestuurd worden waarmee u de goederen besteld heeft.

Moet ik het BTW nummer opgeven?

Is niet nodig voor levering aan particulieren en bedrijven in Nederland. Voor levering aan bedrijven in Belgie is het wel verplicht.

Ik heb de email van de factuur wel ontvangen maar er zit geen factuur bijlage bij.

De factuur wordt als bijlage met de email meegestuurd maar wordt soms geweigerd door de instellingen van uw email programma of door uw provider. U kan de instellingen veranderen maar u kan ook de factuur rechtstreeks van de site downloaden. Deze download instructies staan in die email.

Service en garantie

Kan ik de bestelde goederen nog afbestellen?

Indien u de goederen wilt afbestellen dan kan u het beste zo snel mogelijk een e-mail sturen. Een opgaaf van de reden is niet nodig. Wellicht kunnen wij uw bestelling nog onderscheppen voordat hij verzonden is. Dan zijn er zeker geen kosten aan verbonden.

Ik wil de bestelde goederen terugsturen.

Indien u onverhoopt niet tevreden bent met de geleverde goederen, dan heeft u het recht om alles retour te sturen en uw geld terug te krijgen. Graag zien wij dan dat u ons daarvan binnen 14 dagen na levering van de goederen via een Email op de hoogte brengt. Wij bevestigen dan de ontvangst en u heeft dan een nieuwe termijn van 14 dagen waarin u de goederen dient op te sturen.

Welke service en garantie bieden jullie?

Onze snelboorschroeven hebben een CE prestatie verklaring volgens de Europese Verordening Bouwproducten (305/2011/EU) en zijn conform de voorwaarden van EN14592 2008 + A12012. Dit betekent dat deze schroeven gebruikt kunnen worden in constructieve elementen zoals daken, wanden en dakspanten.

Veiligheid en wetgeving

Welke rechten heb ik als koper?

Uiteraard conformeren wij ons aan de Europese wetgeving van webshops.

Hoe veilig zijn mijn gegevens bij Schroevenland?

Uw klantgegevens zijn bij ons veilig opgeslagen en zullen nooit aan derden vrijgegeven worden.

Cookie beleid.

Net als andere webshops functioneert Schroevenland.nl het beste met cookies. In deze cookies staan gegevens die ervoor zorgen dat de pagina's sneller geladen worden en uw persoonlijke voorkeuren bewaard blijven. Schroevenland gebruikt één cookie voor statistieken en drie voor het bewaren van persoonlijke voorkeuren. U kunt zelf cookies verwijderen of het gebruik van cookies tegengaan door de instellingen van uw browser aan te passen.

Algemene voorwaarden.

Alle leveringen geschieden volgens onze algemene voorwaarden.

Account

Hoe kan ik inloggen.

Op de website klikt u rechtsboven op [login] en dan vult u het e-mailadres en wachtwoord in dat in de e-mail staat die wij u gestuurd hebben.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u op de button [Wachtwoord vergeten] klikken. U ontvangt automatisch een nieuw wachtwoord dat u eventueel zelf weer kunt aanpassen.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Dat kan onder de voorwaarde dat u schriftelijk aangetoond heeft dat beide e-mailadressen toebehoren aan dezelfde persoon of bedrijf. U moet ons daarvoor een e-mail sturen.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Een eigen wachtwoord kunt u zelf invullen in uw accountpagina.

Hoe kan ik een extra afleveradres toevoegen?

Nadat u bent ingelogd kunt u gegevens zoals een ander factuuradres of een extra afleveradres wijzigen of toevoegen.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Als u niet meer in het klantenbestand van Schroevenland opgenomen wilt zijn dan kunt u ons een e-mail sturen met de opmerking 'account verwijderen'. Een reden opgeven is niet nodig. Uw account wordt dan verwijderd.